Verzending & levering - DCM

Verzending & levering

Hoe lang duurt het voor mijn bestelling aankomt?

Als u voor 12 uur ‘s middags besteld, kan de levering 2-3 werkdagen later gebeuren.

Aangezien de meeste producten in het gamma een beperkte houdbaarheid hebben, hebben wij een korte tijdspanne om ze te versturen. Dit om de kwaliteit van het product zo goed mogelijk te garanderen. Bij een thuislevering betekent dit dat er niet kan geleverd worden op maandagen, zaterdagen, zondagen, feestdagen en werkdagen die na een feestdag vallen.

De verzendtijd kan afwijken bij drukke bestelmomenten of bij problemen op de route van de pakketbezorger.

Hoe kan ik mijn levering opvolgen?

Bij een levering in een winkelpunt ontvangt u van ons een e-mail wanneer uw bestelling verwerkt wordt. In deze e-mail vindt u een track and trace link om u bestelling op te volgen.

Kiest u voor thuislevering, dan ontvangt u van onze koerierdienst (PostNL of DPD) een track and trace e-mail.

Wat zijn de verzendkosten?

Als u ervoor kiest om het product af te halen in een tuincentrum, dan is dit gratis. U kan zelf het tuincentrum kiezen waar u het product wil afhalen.

Kiest u voor thuislevering, dan leveren wij gratis aan huis voor bestellingen vanaf € 35,-. Voor bestellingen van minder dan € 35,- is de verzendkost € 3,95.

Naar welke landen verstuurt DCM bestellingen?

DCM verstuurt bestellingen van de webshop naar België, Luxemburg en Nederland.

Wat als ik niet thuis ben als het pakket wordt bezorgd?

Gezien de aard van het product, vragen wij expliciet om thuis te zijn op de dag van uw thuislevering. Als dit niet mogelijk is, kan u steeds kiezen voor een gratis levering in een tuincentrum naar uw keuze.

In Nederland worden leveringen indien mogelijk in uw brievenbus achter gelaten. Dit wordt duidelijk aangegeven in onze e-mailcommunicatie.